הביצה שהתחפשה- חדש

תחום: תיאטרון
תת-תחום: מופע תאטרון
משך זמן המופע: 45
סגנון:
שם הרכב:
סיווג:
שם המפיק: תאטרון הקוקיה
קהל יעד: גן - ב
כמות קהל מקסימלית: 300
הסעה: הסעה כלולה במחיר
סוגות נוספות
נושאים נוספים
תאריך הצטרפות לסל 16/12/2024

על פי הסיפור הקלאסי מאת דן פגיס
ההצגה מאושרת ומומלצת תרבות לישראל ​

ביצה שלא רוצה להיות ביצה, מתגלגלת בעולם, מתהפכת, מתלבטת ומתחפשת. מחפשת חברים, רוצה להיות דברים אחרים... בתום טיול בעולם חוזרת ללול. שם, בזרועות אמה, התרנגולת המודאגת היא מוצאת את ייעודה.



אילת שדמון עברי – יצירה, עיבוד, בימוי ומשחק.
בוגרת ביה"ס לתיאטרון חזותי, מסלול התמחות בתיאטרון הגוף על-פי שיטת ז'אק לקוק, ותואר ראשון בתיאטרון ופסיכולוגיה באוניברסיטת חיפה.
מבין הצגותיה: LA GAZETTA, הדיבוק - בין שני העולמות, THE HOOD.
הקימה את תיאטרון החלום. הקימה ושותפה יוצרת בתיאטרון הקוקיה.

רננה לוטם אופיר – יצירה, עיבוד.
בוגרת בית הספר הבינלאומי לתיאטרון 'פיליפ גוליה' בלונדון, מסלול התמחות בבית הספר 'תיאטרון הגוף' בתל אביב, ותואר ראשון בתיאטרון וליצנות רפואית באוניברסיטת חיפה.
ממקימות 'תיאטרון החלום'. שיחקה ויצרה בהצגות תיאטרון לילדים: המסע אל הצליל הקסום, ג'ק ואפון הפלא, תעלומה באוקיינוס הסיפורים, קרקס קוביות ועוד.

לי אלוני – יצירה ומשחק.
בוגרת תלמה ילין, מגמת תיאטרון. בוגרת ביה"ס למחול 'הקבוצה ביפו'.
שותפה בהקמה ולימדה בבי"ס לתנועה 'Play' של אילנית תדמור.
זוכת פרס קיפוד הזהב על משחקה בהצגה TO LIFE.
מהצגותיה: ילד בוץ, אינדי אינדי, TO LIFE.
הקימה ושותפה יוצרת בתיאטרון הקוקיה.

1. תחפושות ודמיון: שאלו את הילדים איזה תחפושות הם ראו בהצגה ואילו תחפושות הם היו רוצים ללבוש. אפשר לשוחח על איך תחפושות יכולות לשנות את המראה שלנו ואת הדרך שבה אחרים רואים אותנו.

2. מסר הסיפור: דונו במשמעות של הסיפור. מה הילדים חושבים שהביצה למדה על עצמה ועל אחרים? איך התחפושת שינתה את התחושות שלה?

3. הרגשות של הדמויות: דברו על רגשות הדמויות בהצגה. איך הביצה הרגישה כשהיא התחפשה? איך היא הרגישה כשגילתה את האמת? 

4. חברים והתנהגות: חקרו את הקשרים בין הדמויות. איך הביצה התמודדה עם חברים שונים? מה זה אומר להיות חבר טוב?

5. יצירתיות: בקשו מהילדים לחשוב על סיפור חדש שבו דמות אחרת מתחפשת. מה הדמות תהיה? לאן היא תלך? 

6 . פעילות יצירתית: אפשר לערוך פעילות שבה הילדים יכינו תחפושות מנייר או חומרים שונים, לשחזר את הסיפור או ליצור סיפור חדש.

7.  מהי זהות?: שאלו את הילדים מה זה אומר להיות "אני". איך אנחנו מגדירים את עצמנו ולא רק לפי המראה שלנו

סוג במה חצי מקצועית
רוחב 2
עומק 2
גובה 2
מספר אומנים 2
מספר אנשי צוות 2
זמן הקמה שעה וחצי
שפת המופע עברית
סאונד כן
תאורה כן
שימו לב - המלצות אלו הן מטעם המפיק או האמן המציעים את הפעילות.
תאטרון הקוקיה
דקלה 0509067702

hakookiya@gmail.com

ד.נ דרום רחת הגולן, קיבוץ חוקוק ד.נ. דרום רמה"ג

סל תרבות ארצי הוא תוכנית חינוכית האחראית על חשיפת תלמידי ישראל לתרבות ואמנות כחלק ממערכת החינוך הפורמאלי.

תוכנית סל תרבות ארצי מקנה לתלמידים מגיל הגן ועד י"ב, כלים לצפייה מודעת ובעלת משמעות בששת תחומי האמנות – תיאטרון, מחול, מוזיקה, קולנוע, ספרות ואמנות פלסטית.

 התוכנית משותפת למשרד החינוך, לחברה למתנ"סים ולרשויות המקומיות.

התוכנית פועלת החל משנת 1987.