בתחילת המפגש אני מקדים על שירה באופן כללי, על המרכיבים הספרותיים של השירה ועל משוררים מפורסמים. בחלק השני אקרא לתלמידים מבחר מהשירים שלי עם דגש על אופן הקריאה הנכונה וגם אדון איתם על משמעות השירה ואופן השימוש במרכיביה על מנת להבליט את התוכן. בחלק השלישי אבקש שהתלמידים יקראו קטעים מהשירה או הפרוזה שהכנתי להם.
אני עיתונאי ושדרן רדיו מזה 25 שנים "תאגיד השידור הישראלי" וברשות השידור לשעבר. בוגר האוניברסיטה העברית "תולדות התיאטרון - שפה וספרות ערבית".
כותב שירה ויש לי חמישה ספרי שירה ופרוזה. השירים שלי תורגמו לצרפתית ולעברית. לאחרונה פרסמתי רומן חברתי בשם "אלמנה מהגליל".
קיבלתי פרס משרת התרבות לספרות ופרסים ספרותיים אחרים. השתתפתי באירועי ספרות בינלאומיים בפריז, מדריד, ירדן ומדינות אחרות.
לפני המפגש אפשר לדבר בכיתה על הנושאים הבאים:
1. אילו שירים אתם מכירים ואהובים עליכם במיוחד?
2. מה מייחד שירה מצורות אמנותיות אחרות?
3. איך אתם חושבים שמשורר כותב שירים? איך הוא מקבל השראה לכתיבה? למה הוא מחליט לכתוב על נושאים מסוימים ולא על אחרים?
שימו לב - המלצות אלו הן מטעם המפיק או האמן המציעים את הפעילות.