אביחי שילה נופל בקרב על חייו.
כשהוא עולה לעולם הבא, הסלקטורים (הקהל) לא מכירים בו ומבקשים ממנו לחזור לעולם הזה.
הוא פורש בפניהם את סיפור חייו על מנת לשכנע אותם שישאירו אותו בעולם הבא.
הבעיה מתחילה כאשר הם משתכנעים, בעקבות סיפוריו, שעליו להישאר בעולם הבא, בזמן שהוא מבין, תוך כדי הדיאלוג עימם, שעליו לחזור לעולם הזה בכדי להמשיך את תפקידו בעולם - להאיר את האחר.
כתיבה, משחק ושירה: אביחי שילה - זוכה פרס שר החינוך לתרבות יהודית ע"ש אורי אורבך, בתחום תיאטרון לשנת 2020.
"מי שלחם" הנו מופע אוטוביוגרפי המגולל את סיפור חייו של אביחי, שחקן-יוצר, נשוי ואב לשבעה, אשר התמודד עם ההשלכות של הפגיעה המינית אותה חווה בילדותו מאביו החורג וההתמודדות עם אמו האלכהוליסטית ועם שאר קשיי החיים .
VIDEO
VIDEO
על היוצר והשחקן - אביחי שילה
אביחי שילה הוא בוגר בית הספר לקולנוע יהודי "תורת החיים", יד בנימין. השתתף בסרטים שונים, בהפקות תיאטרון שונות ומתמקד ביצירותיו בעיקר בנוער הצעיר ובמבוגרים האחראיים.
אביחי אף פועל בהתנדבות בפורום גברים "יוצאים לאור" בניהולו של אחיקם אלירז, ועזר להמון גברים, נשים וצעירים להיפתח ולהתמודד עם פגיעות מיניות שחוו.
על היצירה
"מי שלחם" הנו מופע אוטוביוגרפי המגולל את סיפור חייו של אביחי, שחקן-יוצר, נשוי ואב לשבעה, אשר התמודד עם ההשלכות של הפגיעה המינית אותה חווה בילדותו מאביו החורג וההתמודדות עם אמו האלכהוליסטית ועם שאר קשיי החיים . המופע "מי שלחם" זיכה את אביחי בפרס שר החינוך לתרבות יהודית בתחום התאטרון על תרומתו בתחום זה
בכל מערכה במופע, מתוארת פיסת חיים שונה מחייו של אביחי שבה מתוארים קושי, התמודדות וצליחת המשבר. בין המערכות אביחי שר שלושה שירים פרי עיטו.
המופע פורש בעוצמה, בכאב, בהומור ובעדינות את ההתמודדות מול פגיעות מבית ומחוץ ומתאר באופן עוצמתי ומפעים את הניצחון על התמודדויות אלו. הנושאים שעולים מסיפור חייו של אביחי תוך כדי המופע - בדידות, פרנסה, גבריות, זוגיות, אבהות ורוחניות - יוצרים תמהיל של גבורה וניצחון על קשיי החיים ומהווים לצופים השראה ותקווה לאמונה וצמיחה מתוך משברים.
בתום המופע מתקיים דיון ומתן אפשרות לשאלות ושיתופים על מסקנות המופע.
קרדיטים
כתיבה, משחק ושירה: אביחי שילה - זוכה פרס שר החינוך לתרבות יהודית ע"ש אורי אורבך, בתחום תיאטרון לשנת 2020.
לחנים: ארז לונברג, מוזקאי יוצר, מורה לפיתוח קול ומטפל בשירה, בוגר בית הספר רימון, סולן לשעבר בלהקת "רוך".
יעוץ אומנותי/ בימוי: בלה גרונפינקל, לימודי תיאטרון בבית הספר "מוסקובאים צעירים" שברוסיה.
הגברה וסאונד: אהרון גרובר, מוזיקאי, בוגר מסלול הפקות והפקות אולפן בית הספר "מזמור".
תאורה: אודי דותן, איש הגברה, סאונד ותאורה.
ניהול והנחייה: אריאל בן לולו, מנהל אומנים ויועץ אסטרטגי
שבוע לפני המופע: מומלץ לעבד יחד עם התלמידים נושאים חשובים הקשורים לפגיעות מיניות, מוגנות ושיתוף ההורים או אנשים עליהם אנחנו סומכים. יש לנו מאגר תכנים שאני מעבירים לצוות על מנת שיעזרו בהם לפתח את הדיון והעיבוד.
ביום המופע: מעבר לדיון שהצוות יפתח, אביחי שילה נותן זמן לשאלות, כלליות ואף בצורה פרטנית.
לאחר המופע: מומלץ לתת לתלמידים זמן לעבד את מסקנות המופע בעצמם ולאחר מכם לייצר דיון העוסק במסקנותיהם ובהחלטותיהם בעתיד.
סוג במה
לא מקצועית
מספר אומנים
1
מספר אנשי צוות
5
זמן הקמה
כשעה
שפת המופע
הצגת יחיד
ציוד הקרנה
אין
החשכה
כן
סאונד
כן
תאורה
כן
מסך
כן
שימו לב - המלצות אלו הן מטעם המפיק או האמן המציעים את הפעילות.