זהו סיפורו של הקנגורו שקם מהשינה עצבני מאוד כי הוא אינו מוצא את הגרב השנייה.
הקנגורומתחיל לחפש אצל חיות היער: אחותו, הקוף והעכבר אולם אף אחד מהם לא לקח ולא ראה את הגרב.
אז לאן נעלמה הגרב?
הקנגורו העצבני מסתבך בדרך. האם, על אף ההתנהגות הלא נעימה שלו עם שאר החיות, יעזרו לו החיות?
המסע של הקנגורו בא ללמד את הילדים והצופים להתאזר בסבלנות ולחשוב טוב לפני שנוקטים בכל פעולה ומקבלים החלטות.
זוהי הצגת בובות שעם תומה הילדים משתתפים בסדנא עם השחקנית.
בסדנא הילדים מכינים מגרב את הדמות הראשית בסיפור, את הקנגורו.
לתיאטרון אלחנין נצרת חשוב להציג בפני הצופים ז'אנרים שונים מתחום התיאטרון ועל כן נוצרה הצגה זו בכיכובם של בובות גם בשל הרצון לקרב את קהל הצופים- ילדים בגילאים קטנים- מהדמויות ומהנושא המוצג.
היצירה מעלה נושא חשוב ביותר ומסר חשוב דרך דמותו של הקנגורו העצבני ווהשובב. בנוסף, היצירה מאפשרת העלאת דיון בקרב הילדים עם הגננות והמורות לאחר הצפיה בנושאים מגוונים כגון קבלת החלטות, שימוש בשפה נאותה וכו'.
הילדים הצופים חווים חוויה תיאטרלית גם אם הם אינם באולם תיאטרון מאחר והתפאורה הינה תיאטרון זעיר שמורכב בפניהם התחילת ההצגה גם במטרה להפוך אותם לחלק מהיצירה.
במהלך ההצגה מתקיימת אינטראקציה בין הילדים הדמויות והשחקנית הראשית.
בסוף ההצגה השחקנית מלווה את הילדים ביצירת בובה בדמותו של הקנגורו כדי להשלים את החוויה התיאטרלית.
לאחר ההצגה הילדים מתנסים בהכנת דמותו של הקנגורו כבובה מגרב שהם מביאים מהבית ובעזרת חפצים שהתיאטרון מביא להם כמתנה לאחר המופע.
על כן הילדים חוזרים הביתה עם אפשרות לדון בהצגה עם ההורים ולגלם את התפקידים. יחד עם זאת הגננות יכולה לדון בנושא עם הילדים במהלך שעת היצירה לאחר ההצגה.
סוג במה |
חצי מקצועית |
רוחב |
8 |
עומק |
8 |
גובה |
5 |
מספר אומנים |
1 |
מספר אנשי צוות |
2 |
מספר פזות |
3 |
זמן הקמה |
שעה |
שפת המופע |
ערבית |
סאונד |
כן |
תאורה |
כן |
שימו לב - המלצות אלו הן מטעם המפיק או האמן המציעים את הפעילות.