קריאת הסיפור, שיח עם הילדים, מפגש מעשיר את הדמיון ומרגש ומהנה.
הילדים משתתפים בחוויות מרתקות ומשעשעות, שואלים שאלות, מתבקשים למצוא סוף
שונה לסיפור, ומסע בתהליך הכתיבה והיצירה הספרותית וההוצאה לאור, עולם
הספר ועידוד הקריאה, ודיון בנושאים חברתיים שונים כפי שהם משתקפים בסיפור.
הקניית ערכים וכלים על קבלת האחר והשונה, תזונה נכונה והשמנת יתר, וזהירות
מתאונות ביתיות ועוד... הרפתקאות מטריפות והסיפורים מעניינים.
סלים נפאע - סופר
נולדתי בשפרעם בשנת 1960, סיימתי תואר שני בחינוך במכללת אורנים, בשנת 2011, בעבודה מורחבת בנושא: השתקפות ערכים בפעילות "שעת סיפור", עובד בתפקיד, מנהל הספרייה העירונית בשפרעם משנת 1980. בעבודתי כמנהל ספרייה נפגשתי עם תלמידים מכל הגלאים, ועם מורים ומחנכים, ורכשתי ידע וניסיון רב, איך לחנך לעודד תלמידים לקריאה, וגם הקמתי סדנאות רבות לעידוד קריאה ויצירה ספרותית. מול גל האינטרנט והאמצעים הטכנולוגיים המתחרים והתרחקות מהספר., בשנת 2009, הוצאתי את הספר הראשון שלי, "הייתם חוזר לספר". הספר הצליח וגם נכנס למצעד הספר שיוזם ומקים משרד החינוך בכל שנה, בבתי הספר היסודיים. יש לציין כי רוב הספרים שלי נבחרו במצעד הספר, והיום יש לי כ- 15 ספרים בתחומים ונושאים שונים, בעידוד קריאה, קבלת האחר והשונה, שלום, נתינה, נגד אלימות, סבלנות וסובלנות, ועל ערכים חינוכיים וחברתיים ואנושיים רבים.
מבקש מהתלמידים להיות מוכנים.
להכין קורות חיים של הסופר ויצירתו.
מפרט טכני |
המפגש ;
8 דקות הכרה עם הסופר.
12 דקות קריאת הסיפור.
17 דקות שיחה ושאלות על הסיפור.
13 דקות ניתוח הסיפור והמלצות.
|
שימו לב - המלצות אלו הן מטעם המפיק או האמן המציעים את הפעילות.