מדובר בקבוצת ילדים שיצאו לטיול רגלי עם המורה שלהם בחיק הטבע. שנים מן התלמידים טעו בדרך משום שלא שמרו על הוראות המורה.. נפרדו מהקבוצה.
ועברו בהרבה הרפתקאות ולמדו הרבה, הם נתקלו בדוב .
אחד מהם ברח והשני התמודד לבדו בדוב והסיק מסקנות שחבר בעת צרה תכיר.
מאורע אחר, הם הגיעו למנטרה חקלאית שמנהל אותה זקן שנוטע עץ זית.
ולמדו : נטעו ואכלנו ונטע כדי שיאכלו.
ובין היתר גם למדו איך לשמור על סביבה נקייה .. ולציית להוראות בית הספר.
יש ללמוד מהצגה זו :
איכות הסביבה.
לציית להוראות בית הספר.
טובים השניים מן האחד.
נטעו בשביל שאנו נאכל ונטע בשביל שבנינו יאכלו.
VIDEO
המפיק ( היוצר) תיאטרון השלום שהוא כבר קיים משנת 1994 שצבר נסיון רב מאוד ובמיוחד הוא מודע היטב מה כן מתאים לתלמיד. תיאטרון השלום הוא המוביל במגזר . יש עליו ביקוש רב ,וזה הודות לרמה הגבוהה בה הוא עובד , יש לנו עשרים וחמש הצגות שכולן רצות ורלונטיות לכל שכבות התלמידים החל מגן ילדים וכלה בכתה י"ב
על השחקנים : השחקנים מיומנים היטב ברמה גבוהה מאוד ובעלי נסיון רב של עשרות שנים , אקדמאים מקצועיים ביותר .בכל הצגה משתתפים חמשה שחקנים לא פחות ושני אנשי צוות, איש סאינד ( הגברה ) ואיש טכני
ניתן לשאול את התלמידים את השאילות הבאות: 1- מה התכוון הזקן כשאמר : נטעו ואכלנו , ואנחנו נטע שיוכלו ..?
2- האם התנהגותם של "פאדי ורשא " היא התנהגות מתאימה ..? במה טעו ..?
3- תאר את היחס בין הזאב ושני התלמידים "פאדי ורשא"
4- מה למדתם מההצגה..?
שימו לב - המלצות אלו הן מטעם המפיק או האמן המציעים את הפעילות.