אמפיבי – מופע מחול ומולטימדיה לכל המשפחה
שתי דמויות חיות בעולם של מסכים וטכנולוגיה, כל כך שקועות במכשירים שלהן עד שהן שוכחות איך לתקשר האחת עם השנייה. במופע מלא דמיון והומור, הן יוצאות למסע קסום בזמן עד לעידן הפרה-היסטורי כדי לגלות מחדש את הטכנולוגיה.
במהלך המסע, הן חוקרות ומשחקות עם המכשירים המוזרים שגילו, מתמזגות עם המסך, ואפילו סוגדות לו עד שהן לומדות מחדש איך ליצור קשר אמיתי, מעבר למסכים.
VIDEO
VIDEO
אמפיבי הוצג בהצלחה גדולה בעשרות מקומות בארץ ובעולם, וכעת הוא חוזר בגרסה מחודשת. הפעם, מרכז מחול שלם מזמין את הקהל אליו, כדי שהילדים יוכלו להנות מהחוויה הכוללת של ביקור במרכז תרבות ייחודי, צפייה במופע בתאורה מלאה ובונוס של מפגש ייחודי לצעירים עם מחול במציאות מדומה. מופע אנרגטי המשלב תנועה סוחפת ומוזיקה מרגשת.
מומלץ לילדים בגילאי 5-11.
רובי אדלמן - יוצר
אדלמן החל את הכשרתו המקצועית במחול בסדנת המחול הקיבוצית של יהודית ארנון לאחר שירותו הצבאי. ב-1995 הציג את יצירתו הראשונה "אגדו" במסגרת "גוונים במחול" אשר זכתה לציון לשבח כ"עבודה אישית מאוד ואמיצה". אדלמן המשיך ללימודים במגמה לכוריאוגרפיה באקדמיה למחול ברוטרדם, קיבל את "פרס הנסיך ברנארד" היוקרתי והוזמן ליצור לפסטיבל CaDance את "קו-300” עטורת השבחים. בין 1995 ל-2001, חי ויצר בהולנד, כשהוא משתף פעולה עם יוצרי מחול, תיאטרון, וידאו ומוסיקה מובילים מרחבי אירופה.
אדלמן פיתח קו אמנותי אישי המשלב מדיות מופע שונות וטכנולוגיות חדשניות ומציג שפה בימתית ותנועתית בעלת גוון ייחודי. אדלמן משתמש ביצירותיו כזירת התרחשות לבחינה נוקבת של סוגיות חברתיות טעונות. בעין ביקורתית ושפת תיאטרון מחול מושחזת, חושף אדלמן נקודות רגישות במרקם הסוציו -פוליטי של החברה בת ימינו.
כיוצר עצמאי, זכה אדלמן להכרה ותמיכה ממוסדות תרבות מגוונים והעלה עשרות הפקות תיאטרון ומחול שהציגו ברחבי אירופה. גם כיוצר עצמאי וגם כאשר הוזמן ליצור עבור הרכבים רפרטואריים כגון בלט סקפינו, רוטרדם, קבוצת התיאטרון של דייב שוואב, אמסטרדם ולהקת "התיאטרון הכוריאוגרפי" של של יוהאן קרזניק, בון גרמניה.
אדלמן הוא מייסד שותף למרכז מחול שלם בירושלים.
כיום, לצד תפקידו כמנכ"ל מרכז מחול שלם, מפעיל אדלמן את The MASH XR research program במרכז, תוכנית למחקר ופיתוח של שילוב בין טכנולוגיות חדשות לעבודה כוריאוגרפית ואימון רקדנים מקצועית.
אנו מקיימים שיח עם הצופים בתום המופע, המתייחס לנושאים הללו, רמת הדיון ואופי השיח מותאם לגיל הילדים:
כוחה של השפה התנועתית והקשר לשפת הג'יבריש, בה מדברים הפרפורמרים.
מהם יתרונות וחסרונות הטכנולוגיה בימינו וההשפעה שלה על התקשורת הבין אישית עם החברים.
שיחה על תוכן המופע - על מה לדעתכם היה המופע, מה הבנתם, מה פחות, מה אהבתם ומדוע.
שימו לב - המלצות אלו הן מטעם המפיק או האמן המציעים את הפעילות.